FAQ?
Controleer of je login en wachtwoord correct ingevuld zijn. Gelieve rekening te houden met speciale karakters zoals spatie, hoofdletters, ...
Als je je login of wachtwoord vergeten bent, kan je deze eenvoudig aanvragen op volgende manier:
Nadien ontvang je een e-mail met een directe link naar een beveiligde pagina op de website van PromoLife. Hier kan je een nieuw wachtwoord ingeven.
Controleer of je login en wachtwoord correct ingevuld zijn. Gelieve rekening te houden met speciale karakters zoals spatie, hoofdletters, ...
Als je je login of wachtwoord vergeten bent, kan je deze eenvoudig aanvragen op volgende manier:
Nadien ontvang je een e-mail met een directe link naar een beveiligde pagina op de website van PromoLife. Hier kan je een nieuw wachtwoord ingeven.
Je e-mail zal voor volgende doeleinden gebruikt worden:
Wij kunnen je e-mailadres ook gebruiken om regelmatig een nieuwsbrief of andere nuttige informatie te versturen. Wens je deze nieuwsbrieven en/ of andere promotionele mails niet te ontvangen, kan je dit aangeven in je profiel door het desbetreffende vakje uit te vinken.
Vind je hier geen antwoord op je vraag, neem dan gerust contact op met het PromoLife Team (infolijn@promolife.be). Wij helpen je graag zo snel mogelijk verder.
Wanneer de actie niet meer aanwezig is op de site, kan dit omwille van volgende redenen:
Bekijk de gebruiksvoorwaarden van de kortingsbonnen om de geldigheid te kennen. Koop het product van de actie en geef ze samen met de kortingsbon af aan de kassa.
Opgelet: om er voor te zorgen dat je bon aanvaard zal worden aan de kassa, dien je met een aantal zaken rekening te houden:
Ondanks al deze punten, kan een winkelpunt echter nog steeds beslissen een bon niet te aanvaarden. Dit is niet de verantwoordelijkheid van PromoLife.
Klik op het “i”-icoontje van de actie voor meer informatie.
Als het afprinten van de kortingsbonnen niet gelukt is, dien je te controleren of de kortingsbonnen nog aanwezig zijn in je winkelmand. Indien ze nog aanwezig zijn, gelieve volgende punten te controleren:
Wanneer de kortingsbonnen niet meer aanwezig zijn in jouw winkelmand, kan je een mail sturen naar infolijn@promolife.be. Geef in de mail aan dat je problemen gehad hebt met het afprinten van je kortingsbonnen. Het PromoLife- team zal je zo snel mogelijk verder helpen.
Wanneer je op contact klikt, kan je ons een e-mail sturen (infolijn@promolife.be)
De informatie die je ons verstrekt, gebruiken wij om je beter te leren kennen. Met al deze informatie proberen wij steeds aanbiedingen te selecteren die nog beter bij je profiel passen. Wil je hier meer over weten? Klik dan op “privacy policy” en/of “wettelijke bepalingen” onderaan de site.
Door op “mijn profiel” bovenaan de pagina te klikken, heb je op elk ogenblik toegang tot de informatie die je al hebt meegedeeld. Je kan hier ook gegevens wijzigen.
Als je geen gebruik meer wilt maken van de acties van PromoLife, klik je op “mijn profiel” en stuur je ons een e-mail via de knop “Ik wens mij uit te schrijven.”. Je gegevens zullen niet langer gebruikt worden en je zal geen toegang meer hebben tot de website. Niets weerhoudt je om je later opnieuw in te schrijven.
Je e-mailadres wordt gebruikt voor volgende zaken:
Wij kunnen je e-mailadres ook gebruiken om regelmatig een nieuwsbrief te versturen.
Zo blijf je op hoogte van de laatste aanbiedingen. Als je al dan niet deze nieuwsbrief en/of andere promotionele mails wil ontvangen dan kan je dat aangeven in je profiel door het desbetreffende vakje aan of uit te vinken.
Meer informatie hierover kan je bij “wettelijke bepalingen” en “privacy policy” onderaan de pagina terugvinden.
Wanneer de volgende antwoorden geen antwoord bieden op jouw vragen, kan je steeds contact opnemen met het PromoLife- team ( infolijn@promolife.be). Wij helpen je graag verder.
Nog veel surfplezier op www.promolife.be .
Het PromoLife - team